Klauzula informacyjna

KLAUZULA INFORMACYJNA
Centrum Usług Wspólnych Gminy Twardogóra
ul. 1 Maja 2, 56-416 Twardogóra

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej "RODO"), informujemy, że:

1. Administrator danych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Centrum Usług Wspólnych Gminy Twardogóra, z siedzibą przy ul. 1 Maja 2, 56-416 Twardogóra, e-mail: [adres e-mail], tel.: [numer telefonu].

2. Inspektor Ochrony Danych
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: Sebastian KOPACKI – kopacki@partnersystem.info

3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych
Państwa dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zadań Centrum Usług Wspólnych Gminy Twardogóra, wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności:

·         obsługi kadrowo-płacowej,

·         rachunkowości i sprawozdawczości, w tym finansowej, budżetowej i oświatowej,

·         administracyjno-organizacyjnej,

·         udzielania zamówień publicznych,

·         czynności w zakresie kompetencji organu prowadzącego jednostek.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są m.in.:

·         art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - realizacja obowiązków prawnych ciążących na administratorze,

·         art. 6 ust. 1 lit. e) RODO - wykonanie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi,

·         art. 9 ust. 2 lit. b) RODO - przetwarzanie danych szczególnych kategorii w zakresie prawa pracy, zabezpieczenia społecznego i ochrony socjalnej.

4. Odbiorcy danych osobowych
Państwa dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa oraz podmiotom współpracującym z Administratorem w zakresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania.

5. Okres przechowywania danych
Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w tym przepisów dotyczących archiwizacji dokumentów oraz przedawnienia roszczeń.

6. Prawa osób, których dane dotyczą
Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

·         dostępu do swoich danych osobowych,

·         sprostowania danych,

·         usunięcia danych (w przypadkach określonych w przepisach prawa),

·         ograniczenia przetwarzania,

·         wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

·         przenoszenia danych (jeśli ma zastosowanie),

·         wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) w przypadku uznania, że przetwarzanie narusza przepisy RODO.

7. Informacja o wymogu podania danych
Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, a ich niepodanie może skutkować niemożnością realizacji celu przetwarzania.

8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji i profilowanie
Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 


Opublikował: Dominik Rypiński
Publikacja dnia: 30.03.2025, 13:29
Dokument oglądany razy: 45
Podpisał: Edyta Michałowska
Dokument z dnia: 30.03.2025